خبرگزاری کار ایران

فرماندارشهرستان لنجان عنوان کرد:

احداثترمینال مسافربری، گامی در جهت رفاه و آسایش مردم فولادشهر

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۸۱۹

باید برای رفاه و آسایش مردم فولادشهر طراحی ترمینال مسافربری درون شهری و برون شهری طوری باشد که جوابگوی چندسال آینده شهر نیز باشد.

فرماندارشهرستان لنجان با اشاره به اینکه فولادشهر شهری مدرن و جدید است، و با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در این شهر بایستی زیر ساخت های لازم در شهر باید ایجاد شود ادامه داد: باید برای رفاه و آسایش مردم فولادشهر طراحی ترمینال مسافربری درون شهری و برون شهری طوری باشد که جوابگوی چندسال آینده شهر نیز باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لنجان، سیدمحسن سجاد، در دومین جلسه بررسی مطالعات و مکان یابی پایانه مسافربری فولادشهرکه با حضورشهرداری فولادشهر، معاون شهرسازی شهرداری، کارشناس مسئول اداره کل حمل و نقل، مدیریت حمل ونقل و ترافیک استانداری، نماینده شرکت های مسافرری و مشاور طرح برگزار شد ادامه داد: خدمات‌رسانی به مردم یکی از اولویت‌های فرمانداری لنجان است که امید می‌رود با تکمیل این پایانه زودتر به نتیجه برد.

وی ادامه داد: جانمایی و طراحی مناسب در ساخت تاسیسات ترمینال‌های مسافری و حمل و نقل یکی از مولفه‌های مهم در این صنعت است.

سجاد به در دستور کار قرار گرفتن و بررسی طرح اصلاح میادین و معابر سطح شهر اشاره کرد و گفت: طراحی میادین سطح شهر باید جوابگوی نیاز چندسال آینده این شهر باشد.

وی با اشاره به اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان به این بخش گفت: سلامت و امنیت شهری مردم یکی از موارد مورد توجه است که باید با ایجاد زیرساخت‌های شهری فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز