خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های جدید کرونایی در استان یزد؛

مدارس حضوری شد/مراسم اعتکاف فقط در شهر‌های آبی، زرد و نارنجی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۹۸۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌های این استان از هفته آینده با رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد،‌ علی‌اکبر عزیزی در جمع خبرنگاران در خصوص تصمیمات جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت:‌ مقرر شد از جمعه همین هفته نماز جمعه در استان یزد از ۲۲ بهمن ماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حداقل زمان و تنها با ۳۰ درصد ظرفیت اقامه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم اعتکاف فقط در شهر‌های آبی، زرد و نارنجی به شرط دریافت دوز سوم کرونا و رعایت دستورالعمل‌ها برگزار می‌شود افزود: از این مراسم در شهر‌های قرمز خبری نیست و یرگزاری مراسم اعتکاف را در شهر یزد نداریم.

وی گفت:‌ رستوران‌ها، تالار‌ها و سالن‌های پذیرایی هم با سقف ۳۰ درصد ظرفیت مکانی و پذیرش افرادی که حداقل دو نوبت واکسن دریافت کرده اند، مجاز به فعالیت هستند.

عزیزی با اشاره به حضوری شدن آموزش‌ها از هفته آینده تصریح کرد: بعلت شیوع اُمیکرون و قرمز شدن اغلب شهرهای استان یزد، آموزش در مدارس این استان طی هفته جاری به صورت غیرحضوری بود اما تصمیمی بر این شد تا مدارس از هفته آینده با رعایت طرح ۰۷ حضوری شده و اگر در مدرسه‌ای وضعیت بیماری در معلمان و دانش آموزان وجود داشته باشد، آن مدرسه به صورت هوشمند تعطیل شده و آموزش‌های آن غیرحضوری می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها همچنان به صورت مجازی تشکیل می‌شود، گفت: در شهرستان‌هایی که سیر بیماری در آن‌ها وضعیت نزولی داشته باشد، محدودیت‌ها با مصوبه استانی به صورت پلکانی کاهش می‌یابد.

معاون استاندار یزد نیز با اشاره به تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی توسط سپاه الغدیر و بسیج افزود: طرح آموزش کمپین‌ها برای تقویت آموزش مردم در دستور کار قرار گرفته و کارگروه اطلاع رسانی این وظیفه را برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز