خبرگزاری کار ایران

تشریح محدودیت های ترافیکی روز ۲۲بهمن در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۸۹۷

رئیس پلیس راهور انتظامی آذربایجان غربی محدودیت های ترافیکی روز ۲۲بهمن در ارومیه را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، عباس فرمانی گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری در روز ۲۲ بهمن ماه به منظور هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم محدودیت هایی در مسیر این راهپیمایی اعمال می شود.

وی  با اشاره به اینکه برگزاری مراسم ۲۲ بهمن امسال نسبت به سالهای گذشته متفاوت است گفت: برابر تصمیمات مسئولین برگزاری مراسم  امسال به صورت حرکت خودرویی و موتوری است.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان اظهار داشت: مسیر امسال برای راهپیمایی خودرویی و موتوری ( میدان انقلاب، خیابان امام (ره) ، میدان  ولایت فقیه، خیابان شهید منتظری، میدان دفاع مقدس، بلوار رسالت و  مصلی امام خمینی (ره)  خواهد بود.

 وی ادامه داد: روز جمعه از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم  محدودیت تردد سایر وسایل نقلیه در مسیر های اعلام شده و تمامی مسیرهای منتهی پنجراه به سمت میدان انقلاب، تقاطع کاشانی به سمت میدان انقلاب، تقاطع مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، کنار گذر عطایی، تقاطع طالقانی به میدان ولایت فقیه ممنوع  خواهد بود.

وی افزود: شهروندان  برای رسیدن به مقصد از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

 فرمانی در پایان خاطر نشان کرد: پارک  خودرو در حاشیه مسیرهای اعلام شده از شب قبل مراسم ممنوع بوده و در صورت توقف، خودرو با جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز