خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد؛

ضرورت ساماندهی خطوط اتوبوس رانی و ناوگان عمومی شهر کرج

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۲۹۱

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، گفت: بهسازی و افزایش ناوگان اتوبوسرانی، شرایط مطلوب سرویس‌های خدماتی و قیمت مناسب، موجب تمایل بیشتر مردم به استفاده حمل و نقل عمومی می شود که باید در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد اسدیان، همزمان با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال از خطوط اتوبوسرانی شهر کرج و تعدادی از ایستگاه های اتوبوسرانی بازدید کرد.

در این بازدید وضعیت خطوط اتوبوسرانی شهر کرج مورد بازدید قرار گرفت و تعدادی از ایستگاه های اتوبوس که نیازمند بهسازی هستند بررسی شد.

اسدیان در ابتدای این بازدید با حضور در ایستگاه های میدان شهدا، مصلی، هفت تیر و چهارراه طالقانی شهر کرج از نزدیک در جریان نحوه فعالیت خطوط قرار گرفت و با تعدادی از رانندگان و مسافران اتوبوس‌های شرکت واحد، گفت‌و‌گو کرد.

وی اظهار داشت: تقاطع‌ها مهمترین گلوگاه‌های ترافیکی در سطح معابر شهری هستند و حل معضلات ترافیکی آنها با رویکرد منسجم و یکپارچه، گامی اساسی در سازماندهی ترافیک معابر شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری با ایجاد زیرساخت‌های لازم شهروندان را به استفاده از حمل و نقل پاک ترغیب ‌کند، افزود: در گذشته به دلیل توسعه شهرها و تغییر سبک زندگی، شهروندان به استفاده از خودروی شخصی، برای ترددهای درون شهری، روی آوردند که آسیب‌هایی به سلامت آن‌ها و زیست شهری وارد کرده است.

اسدیان تاکید کرد: بهسازی و افزایش ناوگان اتوبوسرانی، شرایط مطلوب سرویس‌های خدماتی مانند وجود ایستگاه‌های قابل دسترس، پایانه‌های حمل و نقل و قیمت مناسب موجب تمایل بیشتر مردم به استفاده حمل و نقل عمومی می شود که لازم است در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز