خبرگزاری کار ایران

ضرورت توجه شهرداری به توسعه فضای سبز در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۸۲۴

عضو شورای شهر اردبیل گفت: کمبود سرانه فضای سبز در اردبیل خصوصا در شهرک های مسکونی باعث کاهش سطح سرزندگی شهروندان و بروز مشکلات اجتماعی در آینده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سلامت صفری در چهاردهمین جلسه شورای شهر اردبیل، ارتقاء سطح سرزندگی شهروندان را جزو وظایف شهرداری قلمداد کرد و گفت: یکی از مسائلی که در افزایش روحیه و نشاط اجتماعی شهروندان موثر است ایجاد و افزایش فضای سبز می باشد که در این خصوص لازم است با احداث پارک های مختلف در نقاط متعدد شهر، سرانه فضای سبز اردبیل که فاصله زیادی با آمار کشوری دارد افزایش یابد.

صفری بر ایجاد پارک های جزیره‌ای در شهرک های مسکونی اردبیل تاکید کرد و گفت: متاسفانه شهرک های اردبیل از لحاظ زیرساختی با مشکلات متعددی مواجه هستند که عدم وجود فضای سبز و کمبود در این خصوص از مهمترین مشکلات شهرک نشینان اردبیلی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال های اخیر زندگی آپارتمانی در شهر اردبیل افزایش یافته  اگر تمهیداتی برای ایجاد فضای سبز در شهرک های اردبیل اتخاذ نشود در آینده بسیاری از خانواده ها خصوصا کودکان و نوجوانان دچار مشکلات روحی و افسردگی های پنهان خواهند شد که این امر آثار و آسیب های بسیاری را در امور اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

عضو شورای شهر اردبیل با استقبال از طرح نصب تندیس و المان محقق اردبیلی در ورودی نیار نیز اظهار کرد: لازم است بررسی های دقیق هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ فرهنگی در خصوص این تندیس انجام شود که در این خصوص توصیه می کنم از نظرات امام جمعه محترم اردبیل به لحاظ جایگاه معنوی و اشراف بالایی که به این موضوعات دارند نیز استفاده شود.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز