خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اردبیل:

تاخیر در تکمیل المان میدان وحدت پسندیده نیست / شهرداری زمان تکمیل این پروژه را اعلام کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۷۹۵

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اردبیل گفت: شایسته نیست اجرای پروژه هایی نظیر المان میدان وحدت که مطالبه به حق ساکنان این منطقه است بیش از این به تاخیر انجامد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز اسکندرپور در چهاردمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری تاکید کرد و گفت: لازم است شهرداری اردبیل تکمیل پروژه های عمرانی در مناطق مختلف شهر را در دستور کار قرار دهد و در 6 ماهه دوم سال نیز با اتخاذ تمهیدات لازم روند اجرایی این پروژه ها را دنبال کند.

وی بیان کرد: شایسته نیست اجرای پروژه هایی نظیر المان میدان وحدت که مطالبه به حق ساکنان این منطقه است بیش از این به تاخیر انجامد. لازم است شهرداری آخرین وضعیت این پروژه را به مردم اعلام کند و زمان اتمام و افتتاح این پروژه به اطلاع عموم برسد تا کارها به صورت هدفمند پیش برود.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اردبیل به نصب المان و تندیس عالم بزرگ جهان تشیع آیت ا... مقدس اردبیلی در ورودی نیار اشاره کرد و گفت: این طرح مهم نیز باید با بررسی تمامی جوانب آن به صورت کارشناسانه اجرایی شود و در این خصوص ضروری است از نظرات نخبگان و متخصصین حوزه گرافیک و عمران نیز استفاده شود تا هزینه های تعیین شده برای آن مورد رضایت مردم واقع شود.

اسکندرپور در پایان گفت: اجرای چنین طرح های ارزشمند و فرهنگی باعث می شود تا خلاءها و کم‌کاری های گذشته جبران شود و مردم با سابقه فرهنگی، ملی و مذهبی خود آشنایی بیشتری داشته باشند و گردشگران نیز از شناسنامه شهر تاریخی اردبیل اطلاعاتی را داشته باشند، اما هرگونه تاخیر در روند اجرایی این پروژه ها موجب نارضایتی مردم از عملکرد مدیریت شهری خواهد شد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز