خبرگزاری کار ایران

به دنبال بارش برف مطرح شد:

ضرورت تشکیل ستاد عملیات زمستانی در شهرداری اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۹۶۰

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اردبیل بر ضرورت تشکیل ستاد عملیات زمستانی در شهرداری تاکید کرد.

بهروز اسکندرپور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بارش اخیر برف در اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه وارد فصل زمستان شده‌‌ایم و در در روز گذشته نیز بارندگی در مرکز استان رخ داد، و این احتمال وجود دارد که در این فصل بارش های سنگین تری را شاهد باشیم، آماده‌باش همه نیروهای مناطق پنجگانه شهرداری اردبیل در قالب ستاد عملیات زمستانی لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه قبل از وقوع بحران باید تدابیر لازم اندیشیده شود گفت: امروزه برفروبی کروچه ها و معابر در فصل زمستان جزو مطالبات اصلی مردم است و مردم انتشار دارند در هنگام عبور از معابر امنیت لازم را داشته باشند.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: در سال های گذشته مردم و خصوصا شهروندان محلات محروم با مشکلاتی مواجه بودند که انتظار می رود با تشکیل ستاد عملیات زمستانی شاهد هیچگونه گلایه از سوی شهروندان نباشیم.

اسکندرپور ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان جزو مهمترین وظایف مدیریت شهری می باشد که تحقق این امر نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی با شهرداری برای ایجاد شهری ایمن برای شهروندان می باشد.

وی گفت: امروزه استفاده از تجهیزات مدرن در برفروبی مد نظر شهرداری ها و خصوصا کلانشهرها می باشد که امیدواریم در این خصوص شهرداری اردبیل از این مقوله عقب نماند.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز