خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد؛

اجرای هدفمند رتبه بندی تحولات خوبی در آموزش و پرورش رقم می زند/عسکری مدیر کل آموزش و پرورش فارس شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۲۷۴

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: ما متولیان تعلیم و تربیت به مساله رتبه بندی به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم و امیدواریم با اجرای هدفمند رتبه بندی تحولات خوبی در آموزش و پرورش شکل بگیرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا کاظمی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش فارس گفت:  تغییر و تحولات در سیستم های می تواند با تزریق اندیشه های جدید،  عبور از پیچ های تند و خطرناک را تسهیل  و مسایل و مشکلات را هموار کند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: عرض و کیفیت دوران مدیریتی بسیار مهم تر از طول آن است و ما باید به فکر خلق آثار ماندگار در دوران کاری خود باشیم.

کاظمی گفت: مهم نیست چه مسئولیتی بر دوشمان است بلکه باید از اهمیت مسئولیتی که بر عهده داریم آگاه باشیم تا بتوانیم حیات طیبه را تحقق ببخشیم.

وی با اشاره به آیات قران کریم گفت: فلسفه گردش مدیریت ها و  انسانها در عصر کنونی امتحانی بیش نیست و عرض مدیریت ها بیشتر از طول مدیریت ارزش و اهمیت دارد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: آنچه می تواند منشا اثر بخشی در جامعه باشد رضای خدا است و به هر میزان در گفتار و کردار و رفتار شما اخلاص باشد به همان میزان اثرگذاری و اثر بخشی خواهد بود.

وی گفت: عرصه تعلیم و تربیت سخت ترین عرصه برای کار کردن است و افرادی که در این حوزه کار میکنند باید آگاه، هشیار و متعهد باشند زیر فرایند تربیتی روندی عقلانی دارد.

وی افزود: انتظارات از استان فارس بسیار بالا است زیرا این استان همیشه در عرصه های تربیت و اموزشی در کشور سرآمد بوده است.

کاظمی با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق آموزش و پرورش فارس گفت: ایشان در یک دوران سخت مدیریتی سکان آموزش و پرورش را برعهده داشتند و کارها را به خوبی مدیریت کردند.

وی همچنین با تبریک به مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس گفت: نگاه قرانی ایشان در کنار اشرافی که به مسایل و موضوعات آموزش و پرورش دارند می تواند نتایج خوبی را به بار آورد.

وی گفت: انتظار است با مدیریت جدید از تمام سرمایه های استان فارس به خوبی بهره گرفته شود تا اهداف سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی پی گیری شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش بزرگترین چالش کشور را مشکلات فرهنگی دانست و اظهار کرد : امروز در یک جنگ نرم و فرهنگی هستیم و دستگاه تعلیم و تربیت با کمک مردم باید در این عرصه مثل همیشه سربلند باشد.

وی گفت: حضور ریاست جمهور در شورای عالی آموزش و پرورش و برگزاری جلسات مختلف با وزیر  آموزش و پرورش نشان از نگاه تحولی و خوب ایشان در حوزه تربیتی است.

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس هم در ادامه این مراسم گفت: در دوران کرونا شاهد تلاش های شبانه روز و خوب و مدیریت بهینه مدیرکل سابق آموزش و پرورش بودیم و از وی بخاطر تلاش های ارزشمندی که در دوران مدیریت خویش انجام داد بسیار سپاسگزاریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: کرونا تحولات بی سابقه ای را در آموزش و پرورش رقم زده که این مساله انتظارات از دستگاه تعلیم و تربیت را را بسیار بالا برده است.

محبی پور گفت: در گام اول انقلاب اسلامی مساله پیدایش و تثبیت انقلاب به خوبی دنبال شد و در گام دوم انقلاب باید به فکر شتاب توسعه نظام براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: باید از همه سلایق و ظرفیت های آموزش و پرورش با تاکید بر سلامت، کارآمدی، روحیه انقلابی گری یعنی حرکت همراه با تحول و مردم داری به خوبی بهره بگیریم.

وی گفت: پیگیری مسائل و مشکلات بازنشستگان و شاغلین از طریق ارتباط موثر و مطلوب با وزارت آموزش و پرورش باید در مدیریت جدید صورت بگیرد.

محبی پور گفت: باید به دنبال رفتار عادلانه و ترویج عدالت در سراسر استان باشیم و این مسئله به معنی مساوات نیست بلکه باید به هر منطقه با در نظر گرفتن شرایط خاص خود توجه کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: آموزش و پرورش باید مسیر خودش در تعلیم و تربیت حفظ کند و از هیچ گروه سیاسی تاثیر نپذیرد تا کار تربیتی را معقولانه انجام دهد.

محبی پور گفت: از ظرفیت جوانان باید برای کادرسازی و ایجاد تحولات در سیستم تعلیم و تربیت به خوبی بهره بگیریم تا شاهد رشد روز افزون استان باشیم.

گفتنی است در پایان مراسم از زحمات فرهاد اسماعیلی تقدیر و محمد خلیل عسکری به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب شد.

عسکری درحال حاضر دانشجوی دکترای ادبیات فارسی است و در سابقه خود ریاست اداره ارزیابی عملکرد اداره کل اموزش و پرورش و رئیس اموزش و پرورش شهرستان داراب را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز