خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان:

مشکل آب شرب رودبار با احداث سد مخزنی دیورش حل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۹۲۵

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در بازدید رئیس کل دادگستری استان از روند اجرای پروژه سد دیورش گفت: مشکل آب شرب بالغ بر 100 هزار نفر از شهروندان رودبار با بهره برداری سد دیورش حل می شود.

به گزارش ایلنا از رودبار،حجت‌الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان با همراهی جان احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از روند اجرایی پروژه سد دیورش در رودبار بازدید کرد.

وحید خرّمی مدیرعامل شرکت سهامی آب گیلان در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع آب استان و شهرستان رودبار به رئیس کل دادگستری گیلان گفت: سد مخزنی دیورش از نوع بتن غلطکی با حجم کل مخزن 3 میلیون متر مکعب و حجم تنظیمی سالیانه 13 میلیون متر مکعب آب با هدف تأمین آب شرب شهرها و روستاهای رودبار و آب کشاورزی 670 هکتار از اراضی شالیزارهای منطقه و همچنین نیاز زیست محیطی پائین دست در حال احداث است.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان افزود: با بهره برداری از سد مخزنی دیورش به عنوان یکی از مهمترین پروژه های عمرانی رودبار، مردم  5 شهر (توتکابن، رستم آباد، رودبار، منجیل و لوشان) و 28 روستای تابعه از آب شرب با کیفیت برخوردار خواهند شد.

 پیمانکار سد مخزنی دیورش نیز در این دیدار مساعدت دستگاه قضایی استان برای موافقت با تأمین مصالح مورد نیاز ساخت این سد از منابع داخلی استان و قطع اشجار در محدوده مخزن سد به منظور تسهیل در فرایند دپوی مصالح و تسریع در اجرای پروژه را خواستار شد که حجت‌الاسلام  خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان دستور رسیدگی در این خصوص را صادر کرد.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز