خبرگزاری کار ایران

معاون آب منطقه‌ای قزوین:

بهره‌برداری کامل از سد نهب طی سال آینده در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۴۵۳

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای قزوین از پایان عملیات اجرایی تهیه و نصب شیرآلات سد مخزنی نهب خبر داد و گفت: در صورت تامین حداقل اعتبار مورد نیاز، بهره‌برداری کامل از سد نهب در سال آینده در برنامه کاری این شرکت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا قاسمی این شرکت با با اشاره به روند اجرایی سد نهب گفت: با اجرای خط لوله 1600 میلی متر از کالورت آبیاری به اتاق شیرآلات و نصب کامل شیرهای هاول بانگر، بخش عمده تهیه و نصب تجهیزات هیدرومکانیکال سد نهب انجام شده است و اقدامات لازم جهت تامین تجهیزات الکتریکال نیز انجام و نصب این تجهیزات در برنامه کاری طی ماه‌های آتی قرار دارد.

 معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای قزوین همچنین پیشرفت حدود 60 درصدی اجرای سازه سرریز سد را از جمله اقدامات مهم طی ماه‌های اخیر با وجود محدودیت در تامین مصالح از جمله سیمان مورد نیاز برشمرد که با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق استانداری جهت رفع این مشکل و همچنین تلاش تمام عوامل اجرایی محقق شده است.

وی اظهار کرد: اولویت بندی فعالیت‌های اجرایی و بهره‌برداری بهینه از زمان و منابع از عوامل مهم  به منظور تحقق اهداف مورد نظر طرح مطابق با برنامه زمانبندی است.

قاسمی گفت: سد مخزنی نهب با حجم مخزن 120 میلیون متر مکعب و طول تاج 2156 متر در 35 کیلومتری جنوب غربی شهرستان تاکستان بر روی رودخانه خررود در حال احداث است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز