خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد خبر داد؛

لایحه رتبه بندی معلمان دو هفته آینده در صحن علنی مطرح می‌شود/ مجلس همه جانبه از معلمان حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۵۹۰

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به پیگیری طرح رتبه بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان گفت: لایحه رتبه بندی معلمان دو هفته آینده در صحن علنی مطرح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از یزد، محمدرضا صباغیان بافقی با اشاره به اینکه طرح رتبه بندی معلمان از اواخر دولت قبل به مجلس ارائه شد، اظهار داشت: این طرح در کمیسیون فرهنگی مجلس مصوب شد و اکنون در دستور کار مجلس است و تا دو هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح همسان سازی حقوق برای همه کارمندان است اما طرح رتبه بندی فقط برای معلمان اضافه کرد: برای معلمان ۲۵ هزار میلیارد تومان در سال اعتبار لازم دارد که در حد دو تا سه میلیون حقوق آن‌ها افزیش می‌یابد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابه کشور با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه فرهنگیان همسان سازی حقوق و تحقق وعده رتبه بندی آن‌ها است افزود: این طرح وقتی در کمیسیون بررسی شد به این نتیجه رسیدیم که ۸۰ هزار میلیارد اعتبار لازم است که باتوجه به زحمات فرهنگیان و وضعیت معیشتی آن‌ها بتوان در حد سقف رتبه بندی برای معلمان را افزایش داد.

صباغیان با اشاره به اینکه دولت بحث‌هایی در ارتباط با این میزان اعتبار داشت و با این شرایط در وضع موجود موافق نیست عنوان کرد: رایزنی‌ها در حال انجام است تا این مشکل حل شود و دولت موافقت کند تا مشکل معلمان نیز برطرف شود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز