خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد

کاهش محسوس مبتلایان به کرونا در یزد/پایان کار مرکز واکسیناسیون حظیره

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۰۴۹

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از کاهش محسوس مبتلایان به کرونا در یزد خبر داد و گفت: کرونا تقریبا در یزد مهار شده و با توجه به حجم تزریق واکسن، مرکز تجمیعی واکسیناسیون مسجد روضه محمدیه(حظیره) به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، ابراهیم سلمانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شبانه روز گذشته بیش از ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان یزد شناسایی شدند اظهار داشت: کاهش بستری‌های مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد را داریم که در حال حاضر به کمتر از ۲۴۰ نفر رسیده است.

وی همچنین از کاهش مراجعات به مراکز در مانی در خصوص ابتلا به کرونا خبر داد و عنوان کرد: از ۳۵۷ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته تنها ۱۳ نفر در بیمارستان های استان بستری و ۵۶ نفر در منزل دوران نقاهت را طی می کنند.

سلمانی با اشاره به اینکه  در شبانه روز گذشته  فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان یزد گزارش نشده است اظهار داشت: بستری ها در بخش مراقبت های ویژه نیز کاهش یافته و تنها ۷۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه یزد خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی با اشاره به وضعیت رنگ‌بندی کرونایی استان یزد افزود: در حال حاضر شهرستان‌های بافق و بهاباد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق واکسن بهترین راه برای مهار کروناست.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز