خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان اورژانس یزد به ایلنا خبر داد؛

نفوذ آب به داخل کوره در اردکان ۶ مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۱۶۶

رئیس سازمان اورژانس یزد گفت: نفوذ آب به داخل کوره ذوب کارخانه ای در شهرستان اردکان باعث انفجار و مصدومیت ۶ کارگر شد.

احمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یزد در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: کارخانه فولاد هلال در شهرستان اردکان دچار سانحه انفجار کوره ذوب شد و کارگران این واحد آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه این حادثه ۶ مصدوم برجای گذاشت که به مرکز درمانی اعزام شدند افزود: حادثه در ساعت ۱۰:۱۹ دقیقه رخ داد و به سازمان اورژانس اعلام شد و مصدومان با ۲ کد امدادی اورژانس برای درمان منتقل شدند.

دهقان با بیان اینکه ۳ مصدوم به بیمارستان ضیائی اردکان اعزام شدند ادامه داد: ۳نفر از مصدومان این حادثه نیز در محل درمان شدند و مشکل خاصی ندارند.

رئیس سازمان اورژانس یزد در خصوص وضعیت مصدومین اظهار داشت: مصدومین به دنبال موج و ترس ناشی از صدای انفجار دچار تروما شده اند.

وی عنوان کرد: علت حادثه در دست بررسی است اما به احتمال زیاد نفوذ آب به داخل کوره باعث انفجار شده است.

وی همچنین از وقوع تصادف در سید میرزا از روستاهای بخش مرکزی یزد خبر داد و گفت: در این حادثه که صبح امروز رخ داده است یک دستگاه مینی بوس با خودروی ساینا برخورد کرد که در این حادثه نیز شش مصدوم به مرکز درمانی منتقل شدند که حال عمومی آن ها خوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز