خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

کارخانه تعطیل در ایلام فعال شد/60 کارگر مشغول به کار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۲۳۹

روابط عمومی دادستان مرکز استان ایلام از فعال شدن یک کارخانه بعد از ۲ سال تعطیلی پس از ورود دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، یکی از کارخانه های مهم که در ایجاد اشتغال و رونق تولید نقش اساسی ایجاد کرد، کارخانه سولفات پتاسیم ایوان بود که بدلیل‌ مشکلات مالی تعطیل شد.

در همین راستا جلسه ای با حضور افشار خسروی زاد دادستان مرکز استان ایلام برگزار شد تا راهکارهای عملیاتی برای فعال کردن این کارخانه ارائه شود که پس از بحث و تبادل نظر مواردی برای اجرا به تصویب رسید.

روابط عمومی دادستانی مرکز استان ایلام به خبرنگار ایلنا گفت: این کارخانه حدود دو سال ونیم تعطیل بود،  در اردیبهشت امسال جلسه اقتصاد مقاوتی با حضور دادستان برگزار ومقرر شد که مدیر عامل کارخانه برنامه فعال سازی را ارائه دهد،  پس از ارائه برنامه از سوی مدیرعامل مجددا هفته بعد با حضور جانشین دادستان در سازمان صمت جلسه برگزار شد و تاکید شد که با همراهی و کمک دستگاه ها و دادستانی کارخانه فعال شود.

 در خرداد ماه امسال نسبت به تغییر هیات مدیره اقدام و در تیر ماه کارهای اولیه فعال سازی را انجام و تیم جدید در کارخانه مستقر شد.

پس از این جلسات به دستور دادستان،  جلسه ویدئو کنفرانس با حضور جانشین دادستان در سازمان صمت برگزار شد که سرپرست مدیریت شعب بانک صادرات شمال تهران وعده داد همکاری لازم را به عمل آورد،  پس از پیگیری های لازم مشکل تسهیلات مرتفع شد و با پرداخت قسمتی از تسهیلات،  بخشی از مشکلات نقدینگی کارخانه برطرف و از مهرماه امسال با ٦٠ نفر نیروی کار،  فعال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز