خبرگزاری کار ایران

شفاف سازی عملکرد دستگاه‌های متولی قزوین در عرضه گوشت و مرغ ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۵۶۱

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین گفت: با توجه به اینکه در برخی موارد ناهماهنگی دستگاه‌ها مشکل ساز شده و باعث التهاب در بازار می‌شود؛ لازم است سازمان‌های متولی در زمینه امورات مربوط به تولید و عرضه گوشت قرمز و مرغ شفاف سازی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد قاسمی در نشست کمیته نظارت بر فرآیند عرضه توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی در استان که صبح امروز در سالن جلسات دادسرا برگزار شد، گفت: لازم است در این جلسات ضمن کنترل و نظارت بر روند فعلی، آسیب‌ها را شناسایی کرده و بریا حل آن‌ها اقدام کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین ادامه داد: برای توزیع گوشت قرمز و مرغ باید شرایط به‌گونه‌ای باشد که در عرضه آن مشکلی ایجاد نشود.

وی عنوان کرد: برای توزیع نهاده‌های دامی به دلیل تاثیری که این امر بر قیمت نهایی محصولات و در نتیجه کوچک نشدن سفره مردم دارد، از بیت المال هزینه‌های زیادی می‌شود و با توجه به این نکته تولید کننده باید در قبال سهیمه‌ای که دریافت می‌کند پاسخگو باشد.

این مقام قضایی استان قزوین ادامه داد:  در زمینه دام و طیور با توجه به اینکه ارائه خدمات در زمان مقرر از اهمیت بالایی برخوردار است و عدم تحقق آن موجب خسارت به مردم می‌شود، باید تمام دستگاه‌های متولی همکاری داشته باشند و در صورت عدم همکاری میز با متخلفان برخورد خواهد شد.

قاسمی گفت: در زمینه تامین مرغ نبید مردم کمبودی داشته باشند؛ از این رو لازم است ابتدا نیاز استان به طور کامل تامین شود و پس از آن مازاد محصولات به سایر استان‌ها ارسال شود؛ همچنین عرضه بدون مشکل مرغ به نظارت هومشند نیاز دارد و با روش‌های سنتی نمی‌توان در این زمینه عملکرد مطلوبی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز