خبرگزاری کار ایران

لغو فعالیت ۳۲ راننده متخلف و یک شرکت حمل و نقل کالا در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۸۴۴

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در جلسات کمیسیون‌های مواد ۱۱ و ۱۲ به تخلف حوزه حمل و نقل عمومی برون‌شهری رسیدگی و احکام آن‌ها صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، فریبرز کرمی اظهار داشت: طی نیمه نخست امسال ۱۲ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ در قالب رسیدگی به تخلفات رانندگان کالا و مسافر در استان کرمانشاه برگزار شد که هشت جلسه مربوط به رانندگان بخش کالا و چهار جلسه مربوط به رانندگان بخش مسافر بوده است.  

وی افزود: در جلسات مذکور به تخلفات ۲۲۴ راننده شامل ۱۶۸ راننده بخش کالا و ۵۶ راننده مربوط به بخش مسافر رسیدگی شد و مجموعا علاوه بر ارائه ۱۸۵ مورد تذکر، کارت هوشمند ۳۲ راننده غیرفعال شد و هفت راننده هم تبرئه شدند.  

کرمی عنوان کرد: همچنین هفت جلسه کمیسیون ماده ۱۲ به منظور رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر تشکیل شد که شش جلسه مربوط به شرکت های حمل و نقل کالا و یک جلسه نیز مربوط به بخش مسافر بوده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در جلسات مذکور به تخلف ۵۱شرکت رسیدگی شد که ۴۳ شرکت مربوط به بخش حمل و نقل کالا و چهار شرکت مربوط به بخش مسافر بودند.  

کرمی تصریح کرد: در جلسات کمیسیون ماده ۱۲ مجموعا ۳۱شرکت جریمه شدند، به سه شرکت تذکر داده شد، ۱۶شرکت تبرئه و یک شرکت حمل و نقل کالا هم غیرفعال شد.  

وی خاطرنشان کرد: عمده تخلفات گزارش شده در کمیسیون ماده ۱۲ از طریق گزارش گشت های راهداری و ترابری، پلیس راه، تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مبنی بر اخذ کرایه و کمیسیون اضافی در بخش بار و رعایت نکردن سوار کردن مسافر و صدور بلیت در بخش مسافر بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز