خبرگزاری کار ایران

‍ مدیر کل راهداری استان کرمانشاه خبر داد؛

ناوگان حمل و نقل عمومی آماده جابجایی زائرین اربعین است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۲۵۷

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام بازگشت زائرین اربعین حسینی (ع) ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان با توان حداکثری آماده خدمت‌رسانی به زائرین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، فریبرز کرمی گفت: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جهت پشتیبانی از مرز مهران و انتخاب استان کرمانشاه به عنوان نقطه عزیمت به استان‌ها دیگر در ایام بازگشت زائران اربعین، ناوگان حمل و نقل مسافری استان با توان حداکثری آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر و برنامه ریزی های انجام شده قبلی هیچ مشکلی در جابجایی زائرین اربعین حسینی نداریم و تمامی مراجعین به پایانه مسافربری استان می توانند در اثر وقت به استان های خود انتقال داده شوند.

کرمی خاطرنشان کرد: تیم ها گشت و کنترل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه نسبت به نظارت مضاعف و کنترل اتوبوس های اعزامی و ایمن بودن  آنها درکنار صنوف و تشکل‌ها در راستای اجرای مطلوب طرح جابجایی زائرین اربعین حضور مستمر خواهند داشت.

وی افزود: هماهنگی های لازم و آماده سازی محیط در پایانه مرزی خسروی نیز انجام شده است که در صورت نیاز و اعلام ستاد اربعین این پایانه مرزی آماده خدمات رسانی به زائرین اربعین باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز