خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری کرمانشاه:

مبادی مرزی کرمانشاه برای مقابله با کرونا کنترل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۱۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: مبادی مرزی کرمانشاه برای مقابله با کرونا کنترل می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،فریبرز کرمی اظهار کرد: به دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا در کشور و اینکه مرزهای استان کرمانشاه بیشترین صادرات را به کشور عراق دارند، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت جدی در مرزها اجرا می‌شود.

وی افزود: برای جلوگیری از شیوع کرونا در مرزهای استان کرمانشاه ناوگان ترانزیتی داخلی و خارجی در مرزها از طریق ایجاد استخر، ضدعفونی و رانندگان و سایر عوامل اجرایی با انجام تست‌های کرونا کنترل می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین ناوگان حمل و نقل مسافر بین شهری با ۵۰ درصد ظرفیت فعال هستند و بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

کرمی خاطر نشان کرد: با همکاری شهرداری کرمانشاه زباله‌های پایانه‌های مسافربری مانند ماسک و غیره پس از پایان سفر جمع آوری در محل مشخصی دفن می‌شود.

وی با اشاره اینکه یکی از شاخص‌های استاندار بودن جاده‌ها و محورهای مواصلاتی نصب علائم راهنمایی و رانندگی است، بیان کرد: علائم راهنمایی و رانندگی در تمام جاده‌های استان کرمانشاه نصب شده اما یکی از مشکلات اصلی راهداری استان سرقت این علائم بوده که جاده‌ها را از حالت استاندارد خارج می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان کمبود منابع اعتباری استان کرمانشاه گفت: برای تعمیر، نگه داری و اصلاح جاده‌های حادثه خیز استان کرمانشاه نیازمند اعتبارات ویژه هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز