خبرگزاری کار ایران

‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

بیش از ۷هزار دستگاه کامیون از کرمانشاه به بندر امام خمینی اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۷۶۸

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به‌ اهمیت جابجایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی طرح ملی به منظور تخلیه بارهای موجود در بندر امام خمینی(ره) آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، فریبرز کرمی گفت: با توجه به اهمیت جابجایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی در کشور و بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده جهت جلوگیری از ایجاد وقفه در تامین کالاهای اساسی و ضرورت حمل کالاهای موجود در انبار های بندر امام خمینی (ره) در سال جاری ۷ هزار و ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل کالا از استان کرمانشاه به مقاصد اندیمشک، شوش، دزفول و بندرامام خمینی (ره) برای حمل کالای اساسی و نهاده های دامی اعزام شده است.

کرمی گفت: به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی بر اساس هماهنگی انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور امکان صدور بارنامه از بندر امام خمینی (ره) برای شرکت های حمل و نقل استان فراهم شده است، تا ناوگان حمل و نقل کالای استان ها بدون وقفه اقدام به حمل کالاهای مورد نیاز استان کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: برای انجام هماهنگی‌های بیشتر، جلساتی برای تسریع در حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی(ره) با مدیر کل پشتیبانی امور دام استان، پلیس راه، شرکت‌های حمل و نقل کالا و انجمن های صنفی حمل و نقل کالای استان کرمانشاه برگزار شده است.

فریبرز کرمی گفت: به منظور افزایش انگیزه برای تسریع تا اطلاع ثانوی امکان صدور بارنامه برای کلیه شرکت های حمل و نقل کالا (به استثنای شرکت حمل و نقل فعال در بخش سیمان، فرآورده های نفتی ،ترافیکی و فوق سنگین) از مبداء بندر امام خمینی(ره)به تمام نقاط استان برای کالاهای ذرت، جو، کنجاله سویا فراهم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز