خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان قزوین عنوان کرد:

ضرورت اصلاح قوانین مربوط به تعزیرات حکومتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۹۲۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: لازم است اختیارات این نهاد به دلیل نقشی که در تنظیم بازار برعهده دارد افزایش یابد و باید توجه داشت که بدون اصلاح قوانین نمی‌توان در پیشگیری از تخلفات صنفی و تنظیم بازار موفق عمل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که پیش از ظهر امروز با حضور وزیر دادگستری برگزار شد، گفت: محدوده فعالیت تعزیرات از تنوع بالایی برخردار است، با وجود این قوانین موجود بازدارندگی لازم را نداشته و به بازنگردی و اصلاح نیاز دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: لازم است اختیارات این نهاد به دلیل نقشی که در تنظیم بازار برعهده دارد افزایش یابد و باید توجه داشت که بدون اصلاح قوانین حتی با داشتن نیروی انسانی و زیرساخت‌های مناسب هم نمی‌توان در پیشگیری از تخلفات صنفی و تنظیم بازار موفق عمل کرد.

وی با اشاره به عملکرد ستا دتنظیم بازار استان عنوان کرد: قزوین از منظر عملکرد جزء استان‌های برتر در زمینه ستاد تنظیم بازار است و با توجه به هماهنگی موجود بین دستکاه‌ها مشکلات در زمینه تامین کالاهای اساسی کاهش یافته است.

محمدی گفت: رسیدگی به پرونده‌ها در تعزیرات استان از سرعت بالایی برخوردار است و در مجموع تعزیرات استان در  سال گذشته از نظر عملکرد رتبه دوم را درسطح کشور کسب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز