خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری تا کنون؛

متخلفان بازارا مرغ در قزوین به پرداخت بیش از 76 میلیارد ریال محکوم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۵۳۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا تاکنون ۳۸۹ فقره پرونده تخلف صنفی پیرامون مرغ در شعب تعزیرات استان تشکیل شده و به ۷۶ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان، هوشنگ محمدی گفت: با تلاش تعزیرات حکومتی برای کمک به ثبات در بازار مرغ و در راستای برخورد با متخلفان که اقدام به عرضه خارج از شبکه این محصول می کنند از ابتدای سال تا کنون ۳۸۹ فقره پرونده تخلف صنفی پیرامون مرغ در شعب تعزیرات استان تشکیل شدهکه  از این تعداد پرونده ۳۱۴ مورد مختومه و آرای آن‌ها صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهار کرد: متخلفان در این پرونده‌ها به ۷۶ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

وی افزود: بیشترین تخلفات این صنف  گران فروشی، کم فروشی و فروش خارج از شبکه بوده است.

این مسئول با قدردانی از مرغداری‌هایی که با دستگاه‌ها از جمله تعزیرات حکومتی  در حوزه تنظیم بازار و ثبات آن همکاری دارند گفت: آن دسته از مراکز تولید، توزیع و عرضه که اقدام به فروش خارج از شبکه کرده و در بازار اخلال ایجاد می‌کنند با برخورد قاطع تعزیرات مواجه خواهند شد.

محمدی گفت: متاسفانه اختلاف قیمت مرغ در داخل و خارج از استان قزوین موجب شده تا عده‌ای سودجو، مرغی که باید در مراکز عرضه قزوین توزیع شود را به بیرون از استان منتقل کنند که این اقدام مصداق قاچاق بوده و متخلفان تحت پیگرد قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز