خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

رسیدگی به بیش از 3 هزار و 800 پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۵۲۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال تا پایان تیرماه تعزیرات حکومتی استان به 3 هزار و 890 پرونده رسیدگی کرده و متخلفان را به پرداخت 250 میلیارد جریمه محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان، هوشنگ محمدی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه 3 هزار و 100 پرونده در زمینه کالا و خدمات، 267 پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین 523 پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: متخلفان در مجموع به پرداخت بیش از 250 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی عنوان کرد: بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج  قیمت، صادر نکردن فاکتور، گران فروشی و کم فروشی بوده است و قاچاق دخانیات، البسه و سوخت بیشترین تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را به خود اختصاص دادند.

این مسئول خاطر نشان کرد: طرح ویژه ضیافت ماه مبارک رمضان به اتمام رسیده و در این ایام تشدید رسیدگی‌ها موثر بوده است.

محمدی با اشاره به اینکه طرح ملی مقابله با کرونا ادامه دارد افزود: اولویت‌های سازمان تعزیرات در رسیدگی به تخلفات تغییر کرده و با هرگونه سوء استفاده‌های احتمالی خصوصا در حوزه کالاهای اساسی و کالاهای هدف برخورد جدی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز