خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به 457 پرونده تخلف اصناف در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۵۲۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: دربازرسی‌های ماه رمضان از اصناف و ارائه دهندگان کالاهای اساسی در استان قزوین ۴۵۷ پرونده تشکیل و رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی  با اشاره به اقدامات سازمان تعزیرات استان در ماه رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان ۸۷ اکیپ گشت مشترک، متشکل از رئیس شعبه سیار و نماینده اجرای احکام تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های نظارتی ذی ربط، بازرسی و نظارت ویژه‌ای را به طور گسترده در سطح استان انجام دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: بیشترین بازرسی‌ها از کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم از جمله مرغ، روغن، قنادی‌ها (زولبیا و بامیه)، مراکز عرضه حلیم و آش، پزندگی‌ها و همچنین رستوران‌ها و مراکز بین راهی انجام و ۴۵۷ پرونده دراین زمینه تشکیل و رسیدگی شد.

وی ابراز کرد: با توجه به شیوع کرونا با واحد‌های صنفی که تخلفات بهداشتی داشند بلافاصله برخورد جدی شد.

این مسئول افزود: حضور در جلسات با دستگاه‌های متولی تنظیم بازار، استقرار شعب ویژه رسیدگی طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از جمله اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان بود.

محمدی گفت: میزان محکومیت واحد‌های متخلف بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ ملیون ریال بوده و این بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت و پس از این نیز به فراخور وضعیت، گشت‌های مشترک با سازمان‌های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز