خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد کرونای تاکستان خبر داد؛

تزریق 52 هزار دوز واکسن کرونا در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۸۰۶

رئیس ستاد کرونای شهرستان تاکستان گفت: تاکنون 52 هزار دوز واکسن در تاکستان تزریق شده است و با تزریق 11 هزار دوز جدیدی که به شهرستان تخصیص داده شده میزان واکسیناسیون به 40 درصد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا طاهری با بیان اینکه میزان بستری مبتلایان به کرونا در شهرستان تاکستان کاهش یافته گفت: طی هفته گذشته شاهد روند کاهشی میزان مبتلابان و فوتی‌های ناشی از کرونا در تاکستان بودیم و با ادامه این روند در روزهای آینده از پیک پنجم خارج خواهیم شد.

رئیس ستاد کرونای شهرستان تاکستان ادامه داد: در حال حاضر 66 بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان تاکستان بستری هستند و 2 نفر از آن‌ها در بخش آی سیو تحت درمان قرار دارند.

وی عنوان کرد: با وجود کاهش بار بیماری در تاکستان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان ضرورت دارد؛ چرا که عادی انگاری و عدم رعایت نکات بهداشتی شیوع کرونا بین مردم را افزایش داده بود.

فرماندار تاکستان بیان کرد: تاکنون 52 هزار دوز واکسن در تاکستان تزریق شده است و با تزریق 11 هزار دوز جدیدی که به شهرستان تخصیص داده شده میزان واکسیناسیون به 40 درصد خواهد رسید.

طاهری گفت: در حال حاضر نظارت بر محدودیت‌های تردد و اصناف توسط بازرسان فرمانداری، صمت، نیروی انتظامی و راهور همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز