خبرگزاری کار ایران

اختصاص نذروات به بیماران کرونایی در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۲۵۰

تعدادی از هیئات مذهبی در کاشان مخارج پذیرایی مراسم عزاداری ماه های محرم و صفر را به بیماران کرونایی اختصاص دادند.

به گزارش ایلنا از کاشان، رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با رایزنی این اداره با تعدادی از هیئات مذهبی در کاشان، مخارج پذیرایی مراسم عزاداری و نذورات شان، برای رفع نیازهای درمانی و رفاهی بیماران کرونایی اختصاص یافت.

فاطمه عطوف افزود: به طور مثال هیات متوسلین به ائمه بقیع (ع )مسجد سلمان فارسی کاشان، تعداد دو دستگاه اکسیژن ساز به ارزش 460 میلیون ریال جهت استفاده بیماران ترخیص شده کرونایی در منزل و همچنین مقداری مواد غذایی خشک به ارزش 300 میلیون ریال تهیه و به این بیماران هدیه کرده است.

وی، ضمن تقدیر از این اقدامات خداپسندانه، از خیرین و افرادی که قصد تهیه و توزیع نذورات در ماه های محرم و صفر را دارند دعوت کرد در این دوران بحرانی نذورات خود را به بیماران کرونایی اختصاص دهند.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: خانم اکرم سادات مسعود، خیر کاشانی که نذر دارند هرسال روز عاشورا از عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی کنند امسال طی اقدامی خیرخواهانه مبلغ نذر خود را به بیماران کرونایی اختصاص داد.

عطوف افزود: این خیر گرامی، مبلغ 90 میلیون ریال به حساب اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه جهت خرید تعدادی دستگاه ترالی اکسیژن واریز کرد.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه تصریح کرد: خیرین گرامی برای اهدای نذورات خود به بیماران می توانند در ساعات اداری با این اداره به شماره تلفن 25-55443022 داخلی 324 و 348 تماس بگیرند یا به آدرس این اداره واقع در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، میدان 15 خرداد ابتدای خیابان اباذر مراجعه کنند.

خیرین عزیز همچنین می توانند نذورات خود را جهت توزیع بین بیماران به صورت نقدی  از طریق مبادی ذیل به حساب اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه واریز کنند: 

شماره کارت:5894637000107109 

شماره شبا: IR020130100000000061195753 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز