خبرگزاری کار ایران

ادامه جست‌وجوها برای یافتن اجساد مفقودان در سیل استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۴۸

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: سیل هفته گذشته در استان هفت فوتی بر جای گذاشت و هنوز پیکر دو نفر شامل نوزاد 6 ماهه و کودک 12 ساله پیدا نشده و جست‌وجو برای یافتن آن‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت الله مهدیخانی با اشاره به فعالیت‌های درحال انجام در مناطق سیل زده گفت: در حال حاضر ۳۲ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری در منطقه سیل زده الموت در حال پاکسازی نهرهای کشاورزی و سردهانه‌های مزارع هستند و برای تسریع در پاکسازی 6 دستگاه ماشین آلات به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: مدیریت بحران وظیفه دارد در مواقع بحرانی هماهنگی بین دستگاه‌ها را ایجاد کند و از ابتدای سیل هفته گذشته شاهد همراهی و کمک دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی بحران استان بودیم و این روند همچنان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: درشهرستان آوج نیز پاکسازی نهرهای کشاورزی در حال انجام است که طی دو روز آینده پایان می‌یابد؛ همچنین لایروبی منازل نیز به جز در موارد محدودی حل شده است.

مهدیخانی گفت: سیل هفته گذشته در استان هفت فوتی بر جای گذاشت و هنوز پیکر دو نفر شامل نوزاد 6 ماهه و کودک 12 ساله پیدا نشده و جست‌وجو برای یافتن آن‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز