خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کاشان خبر داد:

تعطیلی آرامستان های کاشان در آخر هفته

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۴۷۴

فرماندار کاشان گفت: تمامی آرامستان های این شهرستان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری تعطیل است.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای شهرستان کاشان اظهار داشت: حدود 75 درصد مردم منطقه کاشان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند که با توجه به وضعیت قرمز کرونایی موجود در منطقه کاشان این مقدار سطح رعایت باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه لازم است از تمام ظرفیت های مردمی برای مبارزه با کرونا استفاده کرد، ابراز داشت: برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا باید تصمیمات اتخاذ شده برای مبارزه با این ویروس به صورت محلی و بومی اتخاذ شود.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر و تجمع همشهریان کاشانی در آرامستان های سطح شهرستان کاشان تصریح کرد: با توجه به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه تجمع در آرامستان ها و در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی در وضعیت قرمز کرونایی مصوب شد تمامی آرامستان های سطح شهرستان کاشان در دو روز پنجشنبه و جمعه این هفته با همکاری شهرداری ها و بخشداری های سطح شهرستان و با پشتیبانی نیروی انتظامی تعطیل شود.

وی با اشاره به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت هرگونه تردد بین شهری و استانی از روز سه شنبه 21 تا شنبه 25 اردیبهشت افزود: با توجه به این مصوبه، هرگونه مجوز تردد خودرو از روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت تا روز شنبه 25 اردیبهشت در فرمانداری ویژه کاشان صادر نمی شود.

مرتضایی گفت: بیش از 500 هزار نفر در منطقه کاشان زندگی می کنند که این جمعیت شناور است و بر این مبنا لازم است به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا دستگاه ها و مسئولین ذی ربط این جمعیت را مدیریت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز