خبرگزاری کار ایران

به دنبال اظهارات تفرقه انگیز بخشدار کدکن انجام شد؛

برخورد استاندار خراسان رضوی با محمدی در تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۹۰۰

استاندار خراسان رضوی در سفر به تربت حیدریه و بازدید از بخش "کدکن" این شهرستان بر انسجام و وحدت بین مردم منطقه تاکید کرد و ضمن تاکید بر پرهیز از هر گونه تفرقه افکنی با رویه و رفتار بخشدار کدکن برخورد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد صادق معتمدیان روز پنجم فروردین ماه در جریان سفر خود به شهرستان تربت حیدریه از شهر کدکن بازدید کرد و ضمن دیدار با قشرهای مختلف مردم این منطقه در معابرشهری و واحدهای صنفی به مشکلات و کاستی های آنان گوش سپرد و سپس در جلسه جمع بندی مصوبات سفر به تربت حیدریه شرکت کرد.

در این جلسه که حدود ۴۰ مصوبه برای توسعه شهرستان تربت حیدریه به همراه داشت، بخشدار کدکن  خطاب به حاضران جلسه ضمن گلایه از استاندار به کنایه  گفت: حتما شما در سفر بعدی خود به نیشابور،  خواهید شنید که  محمدی با برخورد قاطع محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی روبرو شده و برای عدم ایجاد تفرقه بین مردم منطقه به وی تذکر شدید داده شد ، به طوری که استاندار از حضور در جلسه منع کرد.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه تاکید کرد: انسجام و وحدت مردم منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است و طرح مسائل اختلاف انگیز آسیب زا است، چراکه  استان خراسان رضوی از ٣٣ شهرستان مانند یک پازل تشکیل شده است و زیبایی این پازل به  کنار قرار گرفتن همه شهرستان ها با هم و در جای خود است. 

شنیده ها از منابع مطلع حاکی است احمد محمدی بخشدار کدکن به رغم نیاز مردم این بخش به حضور مستمر بخشدار ،در  این بخش ساکن نبوده و در جای دیگری سکونت دارد.

در سفر دو روزه استاندار خراسان رضوی به شهرستان تربت حیدریه، امام جمعه تربت حیدریه و مه ولات وی را در بازدید ها همراهی نکردند، بخشدار کدکن نیز با کنایه شروع به تشریح اهداف خود کرد که با برخورد استاندار مواجه گشت و معتمدیان، بخشدار کدکن تربت حیدریه را از جلسه اخراج کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز