خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از ۲ طرح عمرانی با حضور استاندار در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۱۹۷

مرکز پزشکی خیرساز شمس شرق و تاسیسات آب‌رسانی مجتمع باغرود با حضور استاندار خراسان رضوی در نیشابور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرکز پزشکی شمس شرق با ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع زیربنا و هزینه ۱۵۰ میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده که خدمات تشخیصی و درمانی ناباروری و درمان سرطان را ارایه می‌دهد و تاسیسات آب‌رسانی باغرود با هزینه ۱۱۰ میلیارد ریال احداث شده است. 

استاندار خراسان رضوی در سفر به نیشابور با حضور در گلزار شهدای شهر عشق‌آباد و اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام و در بقعه امامزاده حمزه این شهر با تعدادی از شهروندان به صورت چهره به چهره ملاقات کرد و همچنین با سید علی تقی آبادی جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی در نیشابور دیدار و از خانواده وی دلجویی کرد.

محمد صادق معتمدیان در هفتمین سفر شهرستانی خود برای بررسی میدانی وضعیت این استان، دیدار مستقیم با شهروندان و خانواده شهدا و اطلاع از مشکلات آنان و افتتاح طرح‌های به ثمر نشسته شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان در مرکز این استان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در سفر به شهرستان زبرخان مرکز جامع سلامت حاجی‌آباد را افتتاح کرد و پس از دیدارهای چهره به چهره مردمی و دیدار با خانواده شهدا در نشست جمع بندی سفر به این شهرستان شرکت کرد و سپس راهی نیشابور شد.

شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری مشهد، شهرستان ۴۲ هزار نفری فیروزه در ۱۶۲ کیلومتری و شهرستان ۶۰ هزار نفری زبرخان نیز در ۱۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز