خبرگزاری کار ایران

معتمدیان مطرح کرد‌؛

ضرورت همکاری دستگاه‌ها برای توسعه کوهسرخ در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۹۲۹

استاندار خراسان رضوی گفت: خدمت‌رسانی به مردم فقط نباید متمرکز در مرکز استان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدصادق معتمدیان در جلسه بررسی مشکلات شهرستان کوهسرخ اظهار کرد: هدف از حضور در شهرستان‌ها اشراف کامل به نیازها و مشکلات هر شهرستان است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به مزیت احصاء مطالبات اولویت دار مردم در این سفرها افزود‌: رعایت زمانبندی دقیق در اجرای مصوبات برای مدیریت استان بسیار مهم است.

وی ادامه داد: کشور ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم پروژه‌ها را به‌رغم تحریم با سرعت بیشتری پیش ببریم.

معتمدیان بیان کرد: در مدت شروع ماموریت در خراسان رضوی، در کنار فعال سازی پروژه‌ها، با استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله دستگاه‌های دولتی و نهادهای حمایتی تامین منابع مالی را با قدرت دنبال کرده‌ایم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه گردشگری باید یکی از اولویت‌های شهرستان کوهسرخ باشد، بیان کرد: آمادگی داریم تسهیلات لازم را برای افراد واجد شرایط در حوزه فعالیت‌های بوم گردی در این شهرستان تخصیص دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در جهت تثبیت جمعیت روستایی باید به اشتغال مردم روستاها و تامین خدمات لازم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

معتمدیان ادامه داد: در حوزه‌های مختلف از جمله عمران در روستاها اقدامات خوبی شده است اما هنوز شاهد مهاجرت روستائیان از روستا به شهر هستیم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه شهرستان‌های استان هم باید مانند مرکز استان از خدمات متمرکز بهره‌مند باشند، گفت: مدیران ارشد دستگاه‌ها باید حضور هدفمند در شهرستان‌ها داشته باشند تا در رفع مشکلات تسریع شود.

در این جلسه بعد از دیدار چهره به چهره استاندار خراسان رضوی با مردم کوهسرخ، بیش از 19 مصوبه از جمله تکمیل و تجهیز مرکز جامع سلامت شهرستان تا پایان سال جاری، احیا و لایروبی قنوات تعدادی از روستاهای شهرستان، بازنگری و الحاق طرح هادی ۴ روستا و اصلاح شبکه آب شرب روستای قراچه به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز