خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری خراسان رضوی:

بوروکراسی اداری مردم را خسته کرده است/ مردم به دنبال شهر هوشمند هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۹۱۰

مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری خراسان رضوی گفت: بوروکراسی اداری مردم را خسته کرده است و باید شهرداران به دنبال هوشمند سازی شهرها حرکت کنند.

علیرضا خادم پیر در جلسه تودیع و معارفه حمید زارع حسینی شهردار جدید گناباد گفت: مردم به دنبال شهر هوشمند هستند و دوست ندارند وارد بوروکراسی اداری شوند، اگر کمیته ها در چهارچوب اصلی حرکت کرده و شهرها هوشمند سازی شود صدرصد خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارایه خواهد  شد که رضایت عمومی را در پی دارد .

وی افزود: در حال حاضر سرانه هر شخص در شهر گناباد بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است که این سرانه برای آرامش مردم بهتر است تا ۳ میلیون تومان افزایش یابد.

وی گفت: شهر گناباد باید به سمت پایدار شدن حرکت کند و برای این مهم افزایش زیر ساختها ، استفاده از ظرفیت و پتانسیل تمام افراد و نهادها ، افزایش درآمد زایی و هوشمند سازی شهر ضمن ارایه خدمات بهتر به مردم باعث میشود تمام درآمد شهرداری بر دوش مردم نباشد.

وی تصریح کرد: از کمترین زمان باید بهترین استفاده شود و شهردار میتواند ضمن همدلی با سایر مدیران اجرایی، شورای تامین و استفاده از ظرفیت جوانان بیشترین اعتبار از استان و از کشور  جذب کرده و هم شهروند این شهر و هم خادم این شهر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز