خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین شبکه برق شهرک گلخانه‌ای خلیل‌آباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۴۶۰

استاندار خراسان رضوی در سفر به شهرستان خلیل‌آباد با حضور در مجموعه شهرک گلخانه‌ای این شهر، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای توسعه و زیرساخت گلخانه‌های این شهرک اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، محمدصادق معتمدیان با حضور در شهر "کُندُر" مرکز بخش ششطراز این شهرستان، دستور لازم برای تامین اعتبار توسعه معابر این شهر به مبلغ سه میلیارد ریال را صادر کرد.

معتمدیان ضمن بازدید از بافت شهری کندر، در راستای کمک به توسعه معابر شهری در خصوص تخصیص سهمیه قیر مازاد به شهرداری این شهر قول مساعد داد.

وی پس از شنیدن مشکلات این شهر تازه تاسیس بر رفع مشکلات توسعه‌ای کندر تاکید کرد.

علی شمسایی شهردار کندر نیز گفت: خاکی بودن ۹۰ درصد معابر، نیمه تمام بودن پارک خطی شهر به طول یک کیلومتر در ورودی شهر و احیای بافت تاریخی کندر هم‌اکنون از مهمترین مشکلات این شهر به شمار می‌رود. 

شمسایی افزود: شهر هفت هزار نفری کندر با چهار اثر تاریخی ثبت شده نیازمند توجه میراث فرهنگی است و شهرداری آمادگی دارد بر اساس تفاهم‌نامه با این نهاد همکاری کند.

عضو شورای شهر کندر نیز در این بازدید در خصوص بازسازی شبکه آب با توجه به قدمت ۵۰ ساله و فرسودگی آن در این شهر تاکید کرد.

محمد نوروزی گفت: اجرای پروژه بازسازی شبکه آب کندر نیازمند پنج میلیارد ریال اعتبار است.

استاندار خراسان رضوی درادامه از مجتمع گلخانه ای خلیل آباد بازدید کرد .

محمود شبان مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد نیز در این بازدید، اظهار کرد: مجتمع گلخانه ای شهرستان خلیل آباد در مجموعه ۳۲هکتار برای فارغ التحصیلان رشته کشاورزی برای جذب ۵۰ نفر فارغ التحصیل ایجاد  شده که درحال حاضر ۲۲ واحد گلخانه‌ای در شهرک راه اندازی شده است.

دراین بازدید استاندار خراسان رضوی با توجه به عدم زیرساخت در حوزه برق رسانی، دستور داد مبلغ ۱۰ میلیارد ریال  به این مجموعه اختصاص داده شود.

استاندار خراسان رضوی در ادامه برنامه سفر شهرستانی خود در خلیل آباد از آموزشگاه سید الشهدای ایرج آباد که دارای ۸ دانش آموز در پایه های مختلف بود بازدید و ضمن بررسی تحصیلی دانش آموزان تعداد ۸ پکیچ تحصیلی به  دانش آموزان ابن مدرسه اهدا کرد و قول مساعد داد محوطه آموزشگاه با قیر رایگان از طریق استان، آسفالت شود.

معتمدیان در جمع مردم روستای ایرج آباد با اختصاص ۵٠۰ میلیون ریال بصورت نقدی به دهیاری ایرج آباد و نیز با اهدای ۵٠۰ میلیون ریال سیمان رایگان برای توسعه فعالیت های عمرانی به دهیاری ایرج آباد اختصاص داد.

وی همچنین دستور داد به تعداد ۲۰ نفر تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی در اختیار متقاضیان از روستا قرار گیرد.

دیدار با خانواده شهید کاظم نژاد دیگر بازدید و ملاقات استاندار خراسان رضوی در شهرستان خلیل آباد بود.

استاندار خراسان رضوی در بدو ورود به شهرستان خلیل آباد، مورد استقبال  فرماندار و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی واعضای شورای تامین قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز