خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشمر

گود ورزش زورخانه‌ای با ظرفیت ۱۵ هزار نفر در کاشمر احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۳۰

این مجتمع دو طبقه‌ای در ۸ هزار متر مربع زیربنا احداثمی‌شود که سالن‌های آمفی‌تئاتر و کنفرانس، کارگاه‌های هنری و کلاس های آموزشی و مجموعه اداری از بخش‌های آن است.

شهردار کاشمر از احداثگود ورزش زورخانه‌ای با ظرفیت ۱۵ هزار نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جعفر سلیمانی صبح امروز در هفتادمین جلسه علنی شورای شهر کاشمر از احداثبزرگترین مجتمع اداری، فرهنگی و هنری جنوب خراسان رضوی در کاشمر خبر داد و اظهار کرد: این مجتمع دو طبقه‌ای در ۸ هزار متر مربع زیربنا احداثمی‌شود که سالن‌های آمفی‌تئاتر و کنفرانس، کارگاه‌های هنری و کلاس های آموزشی و مجموعه اداری از بخش‌های آن است.

وی با بیان اینکه بر اساس نقشه‌ها و برآورد هزینه برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه حدود ۱۰ میلیارد نیاز است، یادآور شد: در گام نخست ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ در اختیار نماینده و ۱۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تبصره‌ای تملک دارایی استان اختصاص یافته است.

شهردار کاشمر با اشاره به اینکه به زودی عملیات اجرایی این پروژه عظیم در شهر کاشمر آغاز می‌شود اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تملک دارایی استان و منابع داخلی شهرداری این مجموعه را در مدت دو سال به بهره‌برداری برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه احداثگود ورزش زورخانه‌ای با ظرفیت ۱۵ هزار نفر در دستور کار شهرداری کاشمر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: برای ساخت این مجموعه ورزشی یک و نیم میلیارد تومان نیاز است که مبلغ ۳۰۰ میلیون از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ در اختیار نماینده و مابقی از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی شهرداری تأمین می‌شود.

سلیمانی با تقدیر از نگاه ویژه نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی به موضوع مدیریت شهری و اختصاص بخشی از اعتبارات ماده ۱۸۰ به پروژه‌های شهرداری کاشمر تصریح کرد: از محل این اعتبارت ۸۰۰ میلیون تومان برای ایجاد زیرساخت‌ها در پروژه بلوار سید مرتضی نیز اختصاص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز