خبرگزاری کار ایران

به منظور پیگیری مسائل مهم شهر صورت گرفت؛

رایزنی‌های فشرده شهردار رشت در پایتخت/ قول مساعد نوبخت جهت تامین اعتبار تملک عمارت دانشسرای رشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۹۷۸

شهردار رشت در نخستین جلسه کاری خود به اتفاق اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی در جریان سفر به تهران به منظور پیگیری برخی از مسائل مهم شهری با محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین مهدی جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار و ضمن گفت‌وگو با آنان رایزنی‌هایی را در همین راستا انجام داد.

در این جلسه چند تصمیم مهم از جمله تعیین تکلیف عمارت دانشسرای رشت اتخاذ شد. لازم به ذکر است معاون رئیس‌جمهور قول داد که برای تامین اعتبار جهت تملک و خرید عمارت دانشسرا، شهرداری رشت را مورد حمایت قرار دهد.

همچنین تخصیص بودجه‌ ویژه برای ادامه پروژه احداث زباله‌سوز هم از دیگر محورهایی بود که در جلسه امروز مطرح شد و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه قول مساعدت در این خصوص را داد.

لازم به ذکر است علاوه بر موارد یاد شده قرار شد شهردار رشت به زودی جلسه‌ای جداگانه هم با معاون رئیس‌جمهور و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) داشته باشد تا در این جلسه کاری در مورد پروژه‌هایی که در تفاهمنامه مشترک قرارگاه خاتم‌الانبیاء با شهرداری رشت آمده تصمیمات لازم اتخاذ شود.

سید محمد احمدی شهردار رشت در ادامه پیگیری مسائل شهری جلسه‌ای نیز با مهدی جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور داشت.

در این جلسه مقرر شد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به دعوت شهردار، در شهر رشت حضور پیدا کند تا ضمن انجام بازدیدهای میدانی ا‌ز رشت به طور مشخص در مورد پروژه‌های مرتبط با پسماند مانند افزایش ظرفیت کارخانه کمپوست و دیگر پروژه‌های عمرانی رشت تصمیماتی اتخاذ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز