خبرگزاری کار ایران

در دیدار روزبهان با نوبخت مطرح شد؛

تأکید بر تسریع در اتصال مجتمع بندری کاسپین به خط ریل سراسری

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۷۰۹

معاون رئیس جمهور با تأکید بر تسریع در اتصال خط ریل سراسری به مجتمع بندری کاسپین دستورات لازم جهت سرعت بخشیدن در مسیر اجرای پروژه ساخت خط اتصال راه آهن رشت - انزلی به بندر کاسپین را به دستگاه های ذیربط صادر کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، محمد ولی روزبهان، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با  محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در دفتر کار وی دیدار کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این دیدار گزارشی از پیشرفت پروژه اتصال راه‌آهن به بندر کاسپین ارائه و بر عزم جدی سازمان متبوع خود در پیگیری از مراجع ذیربط در افتتاح این پروژه تا پایان دولت دوازدهم تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان توسعه همکاری‌های فرامنطقه ای بویژه با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا با تکیه برظرفیت دو بندر موجود در منطقه را جزو راهبردهای سازمان منطقه آزاد انزلی عنوان کرد و احداث شهرک صنعتی شماره سه بمنظور افزایش تولید و اشتغالزایی را از اهداف سازمان منطقه آزاد انزلی در سال جهش تولید عنوان کرد.

محمد باقر نوبخت نیز در این دیدار با تأکید بر تسریع در اتصال خط ریل سراسری به مجتمع بندری کاسپین دستورات لازم جهت سرعت بخشیدن در مسیر اجرای پروژه ساخت خط اتصال راه آهن رشت انزلی به بندر کاسپین را به دستگاه های ذیربط صادر کرد.

گفتنی است اتصال خط ریل سراسری از ایستگاه پیربازار رشت به منطقه (به طول حدود ۱۱ کیلومتر) جزو دستورات و تأکیدات مکرر رئیس جمهور بوده و موافقت‌نامه ساخت این مسیر نیز با حضور روحانی در آخرین سفر وی به استان گیلان منعقد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز