خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد:

اختصاص 120 میلیارد تومان اوراق مشارکت به پروژه راه آهن دورود-خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۵۸۰

استاندار لرستان گفت: مجموعه شرکت زیرساخت حدود ۱۲۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به پروژه راه آهن خرم‌آباد - دورود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در جلسه‌ای که با معاون ساخت و توسعه راه‎ آهن وزارت راه برگزار شد در رابطه با وضعیت پروژه راه آهن دورود - خرم‌آباد، اظهارداشت: راه آهن دورود - خرم‌آباد  یکی از پروژه‌های کلیدی استان لرستان است که مورد تأکید وزارت راه بوده و مسئولان استان نیز پیگیر اجرای آن هستند.

وی با بیان اینکه اعتبار پروژه راه آهن دورود- خرم ‎آباد از محل سهام فولاد تامین می‌شود، افزود: رقم اعتبار پروژه محدود بود به طوری که بخش عمده‎ای از آن در پروژه مصرف و مبلغ کمی از آن نیز براساس مصوبه ‎ای که دولت داشت جابه‌جا شد از این رو از همان ابتدای کار به دنبال یافتن منابع جدیدی برای این پروژه بودیم.

استاندار لرستان عنوان کرد: یکی‎ از منابع از طریق اوراق مشارکت بود که پس از پیگیری ‎ها و حمایت ‎های وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان استان لرستان و سازمان برنامه و بودجه  طرح انتفاعی شد.

خادمی از اختصاص 120 میلیارد تومان اوراق به پروژه راه‎آهن دورود - خرم‎آباد خبر داد و گفت: مجموعه شرکت زیرساخت امروز از مجموعه اوراقی که در اختیار دارد حدود 120 میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص داد که به زودی مصوب می‌شود، علاوه‎ بر این در پیوست نیز اعتبار پروژه به حدود 45 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که بیشتر این اعتبار برای کارهای تملک اراضی به کار می‌رود.

وی تصریح کرد: علاوه بر منابع های مذکور از سایر روش‎های تأمین مالی از طریق ماده 56 و سیستم بانکی نیز مصوب شده که آن ‎را  پیگیری می ‎کنیم. قرارگاه خاتم الانبیاء نیز قول داده تا این پروژه را فعال نگه‎ دارد.

انتهای پیام/
مریم شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز