خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری خبر داد؛

برگزاری مجازی ویژه برنامه های شب یلدا در قزوین /تجلیل از پرستاران بخش های کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۴۵۴

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: با توجه به محدودیت های شیوع ویروس کرونا ده ها ویژه برنامه برای شب یلدا به صورت مجازی همراه با برنامه های شاد و متنوع در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد درافشانی در خصوص ویژه برنامه های شب یلدا اظهار کرد: شهرداری قزوین با رویکرد خانواده محوری در سال جاری نگاه ویژه ای به شب یلدا و پاسداشت و حفظ سنت دیرینه آن دارد، امیدواریم با برنامه های تدارک دیده شده؛ شهروندان بتوانند یلدا را در کنار خانواده خود جشن بگیرند.

 رئیس سازمان فرهنگی شهرداری با بیان این مطلب که شب یلدا با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار  همراه است، افزود:جشن روز پرستار با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی قزوین به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام برگزار می شود.

درافشان اضافه کرد: برنامه های شاد و متنوعی برای جشن مجازی روز پرستار پیش بینی شده است که از آن جمله می توان به تجلیل از 10 جهادگر حوزه سلامت، پخش پیام طاهرخانی شهردار قزوین، داودی رئیس شورای اسلامی شهر و نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین به مناسب روز پرستار و شب یلدا  اشاره کرد.

وی در ادامه از برگزاری دومین پویش مردمی «رج به رج تا مهربانی» با هدف تامین لباس گرم به مناسبت شب یلدا برای نیازمندان خبر داد و گفت: سال گذشته در این پویش مردمی کلاه و شال گردن‌های رنگی بافت شده توسط شهروندان توسط سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به کودکان کار اهدا شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم نوع دوست و سخاوتمند استان می‌توانند در  قالب این پویش مردمی لباس های گرم را در اختیار کودکان بی بضاعت و خانواده آنها قرار بدهند.

معاون شهردار قزوین بیان کرد: برگزاری مسابقه عکاسی سفره شب یلدا با عنوان «یلدای ساده ایرانی» از جمله برنامه هایی است که از سوی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برای بلندترین شب سال پیش بینی شده است.

او برگزاری مسابقه «پانتومیم با موضوع یلدا» و مسابقه «تصویری (درج خطاهای شهروندی)» را از دیگر برنامه هایی دانست که به صورت مجازی به مناسبت شب یلدا اجرا خواهد شد.

 رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اضافه کرد: برگزاری مسابقه تصویری و صوتی حافظ خوانی از دیگر برنامه هایی است که در راستای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با ادبیات فاخر ایران زمین به ویژه اشعار حافظ به صورت مجازی برگزار می شود.

درافشان خاطرنشان کرد: ارسال متن شعر حافظ برای شهروندان در قالب پیامک و اهدای بسته های هدیه (کتاب،فال حافظ و یک عدد انار) در میان شهروندان از دیگر برنامه هایی است که برای شب یلدا پیش بینی شده است.

معاون شهردار قزوین در پایان گفت: همچنین به مناسبت روز گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) با مشارکت بنیاد زنان محجبه استان قزوین از پرستاران بیمارستان بوعلی سینا و همچنین با همکاری موکب تنهاترین سردار از پرستاران بخش کرونا بیمارستان ولایت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز