خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد؛

ضرورت رفع خلاءهای قانونی در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۲۰۸

استاندار قزوین گفت: رفع خلاء قانونی در برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر ضروری است و انتظار مردم برخورد قاطع با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر، با عنوان این مطلب افزود: اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر نیازمند یک کار کارشناسی شده است.

وی اظهار کرد: هدف اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به نتیجه واحد جهت پیشگیری و کاهش اعتیاد در جامعه است و در اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر باید  دادگستری و دستگاه‌های انتظامی ورود پیدا کنند.

جمالی پور تصریح کرد: بهترین راهکار برای پیشگیری و مقابله با گسترش اعتیاد به مواد مخدر، اجتماعی کردن امر مبارزه با این بلای خانمان‌سوز است که عزم و همت عمومی را می‌طلبد.

وی افزود: نقش خانواده‌ها و نهادهای آموزشی و تربیتی با توجه به اصل مقدم بودن پیشگیری بر درمان در خصوص مبارزه با مواد مخدر مهم و ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین خاطر نشان کرد: همه‌ ما موظف هستیم برای اینکه جامعه با بحران بیشتر مواجه نشود با حساسیت مضاعفی به پدیده شوم مبارزه با مواد مخدر نگاه کنیم.

جمالی پور افزود: پیشگیری و برنامه‌ریزی در حوزه‌ مبارزه با مواد مخدر به آمار و اطلاعات دقیق و همچنین نتایج به دست آمده از پژوهش‌های تخصصی در این مورد نیاز دارد تا طرح‌های موثر تهیه و تدوین شوند.

 

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز