خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

پرداخت مطالبات مراکز درمانی و موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۸۶

سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: 41 میلیارد و 960 میلیون تومان از مطالبات مراکز درمانی و موسسات طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت استان در فروردین ماه 99 تسویه شد.

علیرضا رمزی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: در فروردین ماه 1399 اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی بالغ بر23 میلیارد تومان از مطالبات سال 1398موسسات درمانی و مراکز طرف قرارداد خود را پرداخت و تسویه کرد. 

وی در توضیح این خبر گفت: مانده مطالبات بستری شهریور ومهر ماه 1398 بیمارستانهای غیر از دانشگاهی وبخشی از مطالبات آبان ماه 1398بیمارستان‌های خیریه به مبلغ 12 میلیارد و 10 میلیون تومان تسویه شد.  

وی افزود: همچنین مانده مطالبات اسناد سرپایی موسسات غیر از دانشگاهی مرداد ماه 1398 (پاراکلنیک و درمانگاهها) و بخشی از مطالبات شهریور ماه 98 مراکز دیالیزی مجموعا به مبلغ 8 میلیارد و 776 میلیون تومان نیز پرداخت شد. 

رمزی ادامه داد: علاوه بر مبالغ مذکور نیز مبلغ 2 میلیارد و218 میلیون تومان بابت تفاوت علی الحساب سال 1398 سطح یک روستائیان ، عشایر و شهرهای زیر بیست هزار نفر دانشگاههای علوم پزشکی سطح استان خراسان رضوی پرداخت شد که در مجموع این اداره کل مبلغ 23 میلیارد و 4 میلیون تومان در ابتدای سال 1399 به مراکز درمانی و موسسات طرف خود را پرداخت و تسویه کرده است. 

 سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی تصریح کرد:در اسفند ماه سال1398 نیز  مطالبات سال1397موسسات طرف قرارداد موسسات غیرازدانشگاهی (بجز اسفند1397داروخانه های خصوصی) تسویه شده بود که با پرداخت 18 میلیارد و 956 میلیون تومان در فروردین ماه 1399 ، کلیه مطالبات سال 1397 موسسات غیر از دانشگاهی و داروخانه های طرف قرارداد با این اداره کل تسویه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز