خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت خبر داد:

ضروری نبودن تمدید دفترچه بیمه‌شدگان سلامت در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۸۵۵

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی از ارائه خدمات به بیمه‌شدگان استان بدون تمدید دفترچه خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید مرتضی وجدان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تمامی بیمه‌شدگان در صورت منقضی شدن تاریخ اعتبار دفترچه‌شان و دارا بودن نسخ سفید در دفترچه، بدون حضور در دفاتر پیشخوان و نیاز به تمدید می‌توانند تا تاریخ ۳۱ فروردین سال ۹۹ به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و از خدمات بیمه سلامت استفاده کنند.

وی با اشاره به خدمات ویژه بیمه سلامت در وضعیت فوق‌العاده کنونی، افزود: در این راستا تمامی بیمه‌شدگان صندوق‌های کارکنان دولت با همه نسبت‌های اصلی، تبعی ۱، ۲ و ۳ و همچنین بیمه‌شدگان صندوق‌های روستائیان و سلامت همگانی و نیز صندوق سایر اقشار با تمام زیر صندوق‌ها با همه نسبت‌های اصلی می‌توانند بدون حضور در دفاتر پیشخوان خدمات دریافت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت رعایت توصیه های بهداشتی در پیشگیری از سرایت ویروس کرنا و صیانت از سلامت بیمه‌شدگان معزز این سازمان، مقرر شده است تا بستر مناسب جهت کاهش مراجعات حضوری بیمه شدگان این سازمان به دفاتر پیشخوان برای رفع نیازمندی‌های بیمه‌ای‌یشان فراهم شود.

وجدان با تاکید بر بهداشت فردی، گفت: به منظور پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، مقرر شد مراجعه حضوری بیمه‌شدگان به دفاتر پیشخوان کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز