خبرگزاری کار ایران

خیابان های شهر گناوه و مشکلی به اسم ترافیک

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۴۴۱

مشکل ترافیک و کمبود جای پارک ،تنها مختص پایتخت و کلانشهرهای ایران نیست و شامل شهرهای کوچک و برخی از بنادر مانند گناوه هم می‌شود.مسئله‌ای که باعث شده بسیاری از شهروندان بارها و بارها گلایه‌های خود را به گوش خبرنگاران برسانند .

به گزارش خبرنگار ایلنا، وجود پارکینگ‌های کوچک و متوسط در این بازار جوابگوی‌حجم وسایل نقلیه موجود نیست. بیشتر این پارکینگ‌ها دارای امکانات حداقلی نبوده و غیر مسطح نیز هستند ،از طرف دیگر  عده‌ای با بستن کوچه و گذرگاه های عمومی از آن به عنوان پارکینگ استفاده کرده و از مردم بابت کرایه مبلغی درخواست می کنند که این اقدام غیرقانونی بوده و همچنین حداقل انتظار از مسئولین شهری این است که از به وجود آمدن پارکینگ های غیر استاندارد و فاقد امکانات مطلوب جلوگیری بعمل کنند. 

در خیابان پیروزی ( باباعلیشاه ) هم وضعیت به این شکل است . عرض کم این خیابان و حضور دستفروش های کنار خیابان و بخصوص در مجاور تقاطع ها مشکلی است  که بارها به مسئولان وقت اعلام شده است . به نظر می‌رسد  راه اندازی بازارچه این منطقه با اصلاح تقاطع رو بروی آن ضرورت اصلی ترافیک این منطقه است.

متاسفانه در این منطقه نیز شاهد راه اندازی سایت تجاری و اماکن درمانی بدون در نظر  گرفتن پارکینگ مناسب هستیم.

در چهار راه ناخدا حمزه  هم قرار گرفتن  بخشی از سایت تجاری شهر در این منطقه بدون در نظر گرفتن پارکینگ عمومی در سالهای گذشته  مشکلات متعددی  را در حوزه ترافیک شهری پدید آورده  و اضافه شدن درمانگاه تامین اجتماعی نیز این مشکل را تشدید کرده است.اغلب  مسیرها و خیابان های اصلی وفرعی  امام( ره ) هم فاقد پارکینگ است. این مسیر که محل تردد وسایل نقلیه به سمت بازار نیز است  علاوه بر محل اسکان اداراتی مثل شهرداری و راهنمایی و رانندگی از ادارات پر تردد هستند که اماکن درمانی متعددی را در برمی‌گیرد که همگی  فاقد پارکینگ هستند.

حداقل انتظار  از شهرداری ، راهنمایی و دیگر نهاد های مرتبط این است که  از احداث هرگونه مجتمع تجاری ، مسکونی و ... بدون ایجاد زیر ساخت ها و رعایت استاندارد های  ترافیکی جلو گیری بعمل آید و در بحث استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز راهکارهای لازم را بررسی  و امکانات  مناسب برای آن ایجاد شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز