خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان خبر داد؛

رفع تصرف 267 هزار مترمربع اراضی دولتی استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۸۵

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: سال گذشته 267 هزار مترمربع اراضی این استان به ارزش 2388 میلیارد و 240 میلیون ریال از دست متصرفان آزاد شد. این اراضی در نتیجه 4000 گشت شبانه‌روزی شناسایی شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قاسم معصومی افزود: این یگان در اجرای احکام قضایی در راستای رفع تصرف اراضی، 50 فقره رفع تصرف فوری به مساحت 175 هزار و 300 مترمربع به ارزش 1378 میلیارد و 240 میلیون ریال را ثبت کرده است.

وی به شهرستان‌هایی که بیشترین میزان رفع تصرف و بیشترین میزان تعداد تصرف را داشته‌اند اشاره کرده و ادامه داد: شهرستان کمیجان از نظر رفع تصرف اراضی با 112 هزار مترمربع و شهرستان ساوه از نظر تعداد تصرف با 40 فقره بیشترین اجرای احکام را داشته‌اند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار داشت: همچنین سال گذشته 54 فقره رفع تصرف فوری به مساحت 92 هزار و 300 مترمربع به ارزش 1010 میلیارد ریال در این استان انجام شد.

سرهنگ معصومی به شهرستان‌هایی که بیشترین میزان رفع تصرف فوری و بیشترین میزان ارزش ریالی را داشته‌اند اشاره داشته و تصریح کرد: شهرستان شازند با 40 هزار مترمربع از نظر رفع تصرف فوری و شهرستان ساوه نیز از نظر ارزش ریالی به مبلغ 360 میلیارد ریال بیشترین میزان را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی با مساحتی معادل 29 و 530 کیلومترمربع حدود 1.82 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده‌ است، بیان داشت: مردم می‌توانند هر گونه تعارض به اراضی دولتی را به صورت شبانه‌روزی به سامانه پیامکی 300041735 اطلاع دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز