خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری خبر داد؛

حادثه رانندگی در اراک یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۳۰

مهار آتش‌سوزی مغازه سمساری در خیایان شریعتی

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: برخورد پژو با بلوک سیمانی در جاده اراک ـ فرمهین حد فاصل 5 کیلومتری روستای آهنگران در بامداد امروز پنجشنبه یک کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، محسن فضلی به چگونگی رخداد این حادثه اشاره داشته و افزود: متأسفانه یکی از سرنشینان این خودرو به علت شدت جراحات وارد شده در دم جان خود را از دست داده بود و 2 سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند.

وی با اشاره به فرایند عملیات نجات توسط آتش‌نشانان این سازمان اشاره کرده و ادامه داد: شدت برخورد این خودرو با بلوک وسط جاده به حدی بود که سرنشینان داخل کابین محبوس شده‌ بودند و آتش‌نشانان با ابزارهای نجات اقدام به بُرش و رهاسازی کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک اظهار داشت: آتش‌نشان حاضر در این عملیات، فرد فوت شده را به عوامل سازمان آرامستان اراک و مجروحان حادثه را نیز به عوامل اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تحویل دادند.

فضلی به زمان رخداد این حادثه اشاره داشته و تصریح کرد: این حادثه رانندگی ساعت 3:30 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه به سامانه 125 گزارش شد که در این راستا ستاد فرماندهی تیم نجات ایستگاه شماره 4 را به محل اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در بخش دیگری از سخنانش، بیان داشت: ساعت 4:39 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه حادثه دیگری مبنی بر حریق یک باب مغازه سمساری واقع در خیابان شریعتی، کوچه اورنگ به سامانه 125 اطلاع داده شد.

فضلی در این خصوص تأکید کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و علت آن توسط کارشناسان امر در دست بررسی است. ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله 2 تیم نجات و اطفای حریق را از ایستگاه شماره 5 به محل اعزام کرد.

وی ابراز داشت: آتش‌نشانان اعزام شده بلافاصله پس از حضور در محل با بریدن قفل مغازه و با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش کردند و پس از تهویه و ایمن‌سازی کامل به مأموریت خود پایان دادند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز