خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال قزوین خبر داد؛

۲۹ هزار و ۹۵۶ نوزاد قزوینی به نام معصومه نامگذاری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۴۵

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین گفت: ۲۹ هزار و ۹۵۶ نوزاد دختر از زمان راه اندازی سامانه ثبت احوال در این استان با نام مبارک معصومه نامگذاری شده است.

به گزارش ایلنا در قزوین، علیرضا افسری ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) گفت: بیشترین ترکیبات نام معصومه که از سوی خانواده ها برای فرزندانشان انتخاب شده را می توان فاطمه معصومه، سیده معصومه، معصومه سادات، نازنین معصومه و معصومه زهرا عنوان کرد.

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین در ادامه به سامانه "تعاملی نام" به عنوان رویکرد نوین ثبت احوال برای ارایه خدمات به والدین اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه ارایه خدمات در سازمان ثبت احوال به سمت ارایه خدمات تمام الکترونیک پیش می‌رود، مشاوره تخصصی نام نیز در قالب سامانه جامع هوشمند با عنوان "سامانه تعاملی نام" به صورت می گیرد.

افسری تصریح کرد: والدین می توانند در بستر تارکده (اینترنت) و با استفاده از تلفن همراه با مراجعه به نشانی sahim.sabteahval.ir و بخش سامانه تعاملی نام از خدمات آن بهره مند شده و برای فرزندانشان نامی شایسته انتخاب کنند.

روز ۲۱ اردیبهشت ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) روز دختر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز