خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

نقش نیروی انتظامی در مشارکت مردم در اقتصاد غیر قابل انکار است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۷۲

استاندار البرز گفت: امنیت و آرامشی که اکنون در البرز حاکم است موجب تقویت بسترهای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران شده و در این راستا نیروی انتظامی نقش غیرقابل انکاری دارد که مشارکت مردم را در ابعاد مختلف بخصوص اقتصادی گسترش می‌دهد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان که روز شنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی برگزار شد، با قدردانی از تلاش های نیروهای مسلح استان در تامین امنیت البرز افزود: امنیت استان مرهون وفاق، همدلی و انسجام بین نیروهای نظامی و انتظامی استان با همراهی قوه قضائیه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان است.

وی با اشاره به اینکه از زحمات فرمانده شجاع، شایسته و لایق نیروی انتظامی البرز سردار محمدیان قدردانی می کنیم، حضور سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی  (ع) را نیز مغتنم دانست.

شهبازی با بیان اینکه روزهای خوب و غرور آفرینی را در کشور گذراندیم، گفت: هفته گرامیداشت دفاع مقدس که تداعی کننده مجد، عزت و غرور جمهوری اسلامی است، هفته دولت که به یمن آن چندین پروژه بزرگ در کشور و استان به بهره برداری رسید. 

استاندار البرز اضافه کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که حدود ۸ هزار نفر آنها در دوران دفاع مقدس بودند و ۲۲ هزار نفر نیز جانباز دارد.

وی با بیان اینکه شهدا بندگان برگزیده خداوند هستند، گفت: البرز در دوران دفاع مقدس بسیار خوش درخشید و تعداد زیادی شهید و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

شهبازی افزود: امنیت و آرامشی که اکنون در البرز حاکم است موجب تقویت بسترهای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران شده و در این راستا نیروی انتظامی نقش غیرقابل انکاری دارد که مشارکت مردم را در ابعاد مختلف بخصوص اقتصادی گسترش می دهد.

وی با آرزوی مجد و سرفرازی قوای مسلح جمهوری اسلامی، افزود: دولت آنچه در توان داشته باشد در کنار نیروهای مسلح برای تقویت قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان خواهد بود.

استاندار البرز همچنین با حضور در سطح شهر با اهدای شاخه گلی به ماموران نیروی انتظامی که به برقراری نظم و امنیت در معابر و خیابان ها می پردازند، از زحمات و تلاش های آنها قدردانی کرده و به آنها خداقوت گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز