خبرگزاری کار ایران

شهبازی خبر داد:

تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای تقویت زیرساخت‌های دانشگاه پیام نور البرز

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۲۲۰

استاندار البرز گفت: دانشگاه همواره منشا تحول، حرکت، شکوفایی و اشتغالزایی بوده بنابراین در البرز به نمایندگی از دولت برای ارتقا زیرساخت ها و توسعه مراکز آموزشی بویژه دانشگاه ها آماده همراهی هستم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در بازدید از دانشگاه پیام نور استان در جلسه ای که پس از ادای احترام به شهدای گمنام این مجموعه با اعضای ستادی و روسای ۶گانه دانشگاه های پیام نور البرز در روز پنجشنبه داشت، افزود: اکنون اشتغا‌ل‌ها به سمت استارت آپ‌ها و فناوری‌های نوین شیفت پیدا کرده و دانشگاه پیام نور از دیرباز در این راستا نقش موثری داشته است.

استاندار البرز اضافه کرد: طی مکاتبه ای از فرمانداران و شهرداران می‌خواهم که از توان اعضای هیات علمی دانشگاه برای مساله یابی و پژوهش در حوزه های مختلف بهره برداری کنند.

وی گفت: افتخار داریم در جلسات مختلف استان در راستای تصمیم سازی برای پیشبرد اهداف توسعه ای البرز از حضور افراد صاحب نظر علمی و روسای دانشگاه ها بهره ببریم.

شهبازی افزود: اکنون با استفاده از نظرات کارشناسان و افراد عالم و صاحب نظر استان در کنار مدیران اجرایی موفق به تهیه و تدوین سند ملی توسعه استان بر مبنای علمی شدیم.

وی عنوان کرد: دانشگاه همواره منشا تحول، حرکت و شکوفایی بوده بنابراین در البرز به نمایندگی از دولت برای ارتقا زیرساخت ها و توسعه مراکز آموزشی بویژه دانشگاه ها آماده همراهی هستیم.

استاندار البرز گفت: اکنون برای تقویت بخشی از زیرساخت‌های دانشگاه پیام نور البرز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات دولتی اختصاص می دهیم.

وی افزود: باید با نسل جدید بدرستی ارتباط برقرار کنیم چراکه آنها آینده سازان این کشور هستند و حفظ حرمت این نسل ارزشمند بویژه در دانشگاه ها مورد تاکید است.

شهبازی خاطرنشان کرد: از مجموعه دانشگاه انتظار می رود که دانشجویان را تکریم کرده و حفظ احترام متقابل را به جد مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز