خبرگزاری کار ایران

بدری در تذکر شفاهی:

وزارت آموزش و پرورش محل آزمون و خطا شده است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۶۳۶

نماینده مردم اردبیل در مجلس در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خواستار معرفی وزیر آموزش و پرورش شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، صدیف بدری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۴ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: دکتر روحانی در حالی که شمارش معکوس برای آغاز سال تحصیلی جدید آغاز شده است، متأسفانه وزارت آموزش و پرورش بدون وزیر و با سرپرست اداره می‌شود، درست است که طبق اصل ۱۳۵ قانون اساسی جناب عالی اختیار دارید حداکثر ۳ ماه برای وزارت فاقد وزیر سرپرست در نظر بگیرید اما جای خالی وزیر پیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش، وزارت پرمخاطب و عریض و طویلی است که این روزها با آغاز سال تحصیلی جدید سنگین‌ترین ترافیک کاری خود را پیش رو دارد و کوچکترین اخلال در نظام آموزشی می‌تواند بزرگترین خسارت را متوجه جامعه کند، چرا تاکنون از معرفی وزیری توانمند به مجلس شورای اسلامی غافل بوده‌اید.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش با میانگین فعالیت حدود دو سال برای وزرا، وزارتخانه بی‌ثبات از منظر مدیریتی محسوب می‌شود و جدا از کارهای انباشته روی زمین و نصف و نیمه وزرا این وزارتخانه محل آزمون و خطا شده است.

وی بیان داشت: بنابراین به منظور پیگیری مطالبات معوق و حقوق صنفی فرهنگیان عزیز تسریع در اجرای رتبه‌بندی معلمان و رفع هزار و یک دغدغه این قشر و ریل‌گذاری وزارتخانه در آستانه شروع سال تحصیلی مطابق سند تحول بنیادی آموزش و پرورش در اسرع وقت نسبت به معرفی وزیری توانمند، مستقل و اجرایی از جنس معلمان دلسوز کشور اقدام شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم تأکید کرد: وزیر صنعت و جهاد کشاورزی در خصوص افزایش قیمت شکر برای زنبورداران اردبیل عنایت ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز