خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت صورت می‌گیرد؛

بهره برداری از 27 پروژه عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی البرز

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۹۸۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در هفته دولت 27 پروژه بخش کشاورزی جمعا با اشتغالزایی 554 نفر افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید مجید موسوی با بیان این مطلب که در هفته دولت، 27 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بیش از 270 میلیون ریال و اشتغالزایی 554 نفر به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه ها شامل 17 پروژه عمرانی و 10 پروژه تولیدی و خدماتی است که در ایام هفته دولت آماده بهره برداری است.

موسوی افزود: از این 27 پروژه 8 پروژه در شهرستان نظرآباد، 10 پروژه در ساوجبلاغ، 3 پروژه در فردیس، 4 پروژه در طالقان یک پروژه در کرج و یک پروژه نیز در اشتهارد قرار دارد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز عنوان کرد: از مجموع این طرح‌ها تعداد 17 پروژه در حوزه عمرانی شامل سامانه های نوین آبیاری تحت فشار و پوشش بتنی کانال های آب، انتقال آب به اراضی کشاورزی، لوله گذاری و بازسازی قنوات جمعاً با صرف اعتباری بالغ بر 35 هزار و 451 میلیون ریال با ایجاد زمینه اشتغال 265 نفر عملیاتی شده است.

وی افزود: همچنین 10 پروژه تولیدی و خدماتی نیز شامل3 پروژه تولیدات دامی، 5 پروژه تولیدات گیاهی و ۲ پروژه در بخش خدماتی است که جمعاً با صرف اعتباری بالغ بر 234 میلیون و 554 ریال  و اشتغالزایی 289 نفر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز