خبرگزاری کار ایران

با رقابت بیش از ۱۰۰ ورزشکار برگزار شد؛

شیراز میزبان مسابقات رپنر قهرمانی استان

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۸۶۹

دومین دوره رقابت‌های قهرمانی رشته رزمی رپنر در فارس به میزبانی شهرستان شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی شهرستان شیراز در این دوره از رقابت‌ها که همراه با اجرای حرکات  استقامتی رشته رزمی رپنر در شهرستان شیراز برگزار شد، بیش از 100 ورزشکار از  بانوان ورزشکار در پنج رده سنی باهم  به رقابت پرداختند و تیم های شرکت کننده در مسابقات به ترتیب زیر موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند:

مقام اول به باشگاه های جوان، شهدای سعدی ، غدیر و شهروند به سرپرستی  مرضیه ملایی ، تیم باشگاه مشتاق به مسئولیت سرکار  مریم ایمانی مقام دوم و مقام سوم این دوره از مسابقات هم به شرکت کنندگان باشگاه شهدای رهپویان وصال و فرهنگسرای قرآن و عترت زیرنظر مریم نجاتی اختصاص یافت .

در این دوره از مسابقات خانم فرجام نیا به عنوان ناظر و ملیحه فقیهی، مرضیه مولایی، مریم نجاتی ،مرضیه کتابی و زهرا قانع بعنوان داور در این مسابقه حضور داشتند.

 شایان ذکر است  مجموعه ای از تکنیک های فنی بدلی ، سرعتی ، قدرتی ، جهشی ،دفاع با چوب ، چاقو ، دفاع شخصی،تکنیک‌های فرم و شکستن اجسام سخت در رشته رزمی رپنر مورد استفاده قرار می گیرد و هنرجویان با  پرداختن به این تکنیکها به افزایش  توان ذهنی و قدرت جسمی می پردازند .

مسئول برگزاری مسابقات خانم مریم ایمانی درپایان ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات از همکاری هیات ورزشهای رزمی ّشهرستان، مدیران و مسئولان ورزش وجوانان تقدیر کرد .

وی با اظهار رضایت از سطح بالای مسابقات  بانوان در رشته رپنر خواستار مشارکت بیشتر بانوان در ورزش های رزمی برای افزایش سلامت تن و روان جامعه زنان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز