خبرگزاری کار ایران

مسابقات زمستانی سلاح‌های بادی؛

قهرمانی سبقت‌الهی و رستمیان در دومین روز سلاح های بادی

کد خبر : ۲۴۹۵۱۷

پس از برگزاری مرحله مقدماتی ۸ نفر وارد فینال شدند که طی آن هانیه رستمیان از تهران دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی تهران توانست در جدال با حریفان خود در جایگاه اول این رقابتها بایستد.

دومین روز مرحله نهایی مسابقات زمستانی سلاح‌های بادی با قهرمانی سبقت‌الهی و رستمیان در رشته های تپانچه و تپانچه بادی همراه بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دومین فینال مرحله نهایی مسابقات آزاد زمستانی تپانچه بانوان جوان، لحظاتی پیش به پایان رسید و پس از برگزاری مرحله مقدماتی ۸ نفر وارد فینال شدند که طی آن هانیه رستمیان از تهران دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی تهران توانست در جدال با حریفان خود در جایگاه اول این رقابتها بایستد.

بر اساس این گزارش و نتایجی که داوران در اختیار روابط عمومی قرار دادند، در این رقابتها منیژه زارع از خراسان جنوبی و سارینا قرابت از آذربایجان غربی توانستند در مکان های دوم و سوم قرار بگیرند.

همچنین، آیناز روضه مقدم از تهران، هونامیک کلانتری از تهران، زهرا عرفانی مقدم از تهران، نوگل نادری از خراسان رضوی، شیرین مرتضوی از تهران در مکان های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

گفتنی است، در رقابتهای امروز ۲ فینال تا به الان برگزار شده است که مختص به رشته تپانچه بانوان بوده است و ۲ فینال پایانی در رشته تفنگ در حال برگزاری می باشد که ورزشکاران در این رشته با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مرحله نهایی مسابقات زمستانی سلاح های بادی از پانزدهم لغایت هفدهم بهمن ماه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در سالن ۸۰خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

* در تپانچه بانوان، تیرطلایی سبقت الهی به هدف خورد

صبح امروز، هفدهم بهمن ماه اولین فینال در رشته تپانچه بانوان در رده سنی بزرگسالان برگزار شد و طی آن بهنوش سبقت الهی از اصفهان دارنده مدال نقره مسابقات زمستانی سال ۹۲ توانست به نشان طلا این رقابت ها دست یابد و بهناز غلامی از تهران دارنده مدال طلای لیگ برتر سال ۹۳ و فاطمه صادقی نیک از تهران دارنده مدال طلای مسابقات ناجا سال ۹۱ رده های دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

بر اساس این گزارش نرمین بروسن از آذربایجان غربی، فرانک همتا یار از گلستان، سارا میرابی از تهران، مریم سلطانی از چهارمحال بختیاری و فاطمه حسینی از تهران در رده های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

مرحله نهایی مسابقات زمستانی سلاح های بادی از پانزدهم لغایت هفدهم بهمن ماه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در سالن ۸۰خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز